Direct door naar content

Garantie en service

Garantie

Voor alle producten die Zlimthuis levert, geldt de fabrieksgarantie van de leverancier. Indien noodzakelijk bemiddelen wij bij vervanging van een kapot of beschadigd product dat binnen de fabrieksgarantie van de leverancier valt.

 

Klachten

Heb je een klacht? Laat het ons weten. We denken graag mee over een juiste oplossing. 

Schriftelijk:
Zlimthuis
afd. Klachten
IJsselkade 17
7001 AN  DOETINCHEM

Vergeet niet jouw persoonsgegevens en, indien relevant, de bestelinformatie te vermelden.

Zodra jouw klacht is ontvangen, ontvang je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Meen je dat jouw klacht niet naar behoren is afgehandeld, dan kun je natuurlijk contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Je kunt jouw klacht ook aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.

 

Product toegevoegd